Novi Sad
12.08.2013.
06:16 > 06:34
Mada se većina Novosađana obradovala kada na poslednjim računima nije videla stavku dimničarine, od ovog nameta nije se odustalo, i odžačari će se ovih dana ipak pojaviti na ulicama.
  • 14.08.2013 17:13
    @ Zile, gile,citalac, lalos-

    Decko, smiri strasti i smanji drogu.
    Poispadace ti svi zubi za koju godinu,
    tek te onda niko nece razumeti.
  • 14.08.2013 17:11
    "Svugde u Evropi se ova usluga naplacuje"

    Da ,ali mi nismo Evropa sine Gile.nemamo evropsku kulturu, evropski mentalitet a nemamo ni evropske prihode.

    Dokaz ili od*ebi.
  • 14.08.2013 17:09
    "Pavel
    kada su demokrate i ljigasi pokrale silne milione,prezivecu i ovaj trosak od 50 dinara mesecno!"

    Bravo, to je taj mentolitet!
  • 14.08.2013 16:59
    "Zile
    red je da i mi odzacari zaradimo koji dinar,dosta smo dzabe radili..kada ima para za razne nevladine organizacije mora biti i za nas!!!"

    Pa valjda si radio za kompjuter/telefon i racun za internet/kredit, boga mu poljubim? Oduvek su odzacari bili u koraku sa vremenom.
  • berolina

    13.08.2013 10:17
    kradja na kub

    ...svako odrzavanje se placa, SAMO ako je usluga i uradjena!

    "odzacarina" u zgradama sa daljinskim grejanjem je DVOSTRUKI HARAC, jer taj vid odrzavanjs spada u cenu grejanja+odrzavanha sistema+amortizaciju istog+administracija+troskovi direkcije kojekakvih toplana+...

    redovno ciscenje i odrzavanje odzaka je duznost i zakonska obaveza VLASNIKA ODZAKA, a ne idiotski-lazljivo prikrivanje bankrotstva grada!

    Herr Bürgermeister, novosadjani su zasluzili malo postenijeg gradonacelnika!

    zasto se ne kaze istina, da GRAD nema NOVACA ni za odrzavanje najosnovnijih potrepstina gradjana...cemu takve nebuloze: naplacivanje usluga, tamo gde ih ni ne moze biti!

    typisch serbisch

    wowi

  • Jovan

    13.08.2013 02:16
    Kada ja budem svakom mogao da naplatim pranje auta bez obzira što ga nemaju onda će oni moći meni da naplate taj harač i ako nemam i nikada nisam imao dimnjak.
  • 12.08.2013 22:29
    OTMIČARINA
    otmičarina
  • Steva-NS

    12.08.2013 22:14
    Evo,ubrzo će i 200-ti komentar,a "oni" garant smišljaju novu stavku za naplatu!Ova je ladno prošla,što ne bi još koja.Ljudi,u "Stanu" su zaposleni najmanje majstori,njima samo Bog može pomoći."Stan" je centar za zbrinjavanje nosača zastava sa vikanjem,pred,za vreme,i posle izbora!Pređite na aktuelnije vesti,koje imaju veću težinu,ova je samo dinar po kvadratu/za uknjižene/!
  • Lalos

    12.08.2013 21:02
    @Otpor
    nemoj da lazes,to nije lepo...vidi se iz aviona da si retardirani ljigas!!!













  • @ Pavel

    12.08.2013 20:55
    evo stigli botovi
    E kad ces preziveti, onda plati i za mene, ja cim mi stigne racun odricem se naknade
  • partijski bot

    12.08.2013 20:44
    Ajde ljudi da platimo, nije puno. Ajde da pomognemo našoj miloj vlasti.
  • U vezi kišničarine

    12.08.2013 20:43
    Usluga ipak postoji
    Anonimus
    "PLAĆANJE KIŠNIČARINE(po m2 krova)"

    Varate se! Ta fiktivna usluga u nečijim glavama ipak postoji.Objašnjenje je sledeće:
    Kiša pada na krov,iz oluka ide na zemlju,sliva se na ulicu a onda u kanalizaciju.E,uslužno će nam kanalizacija odvoditi kišnicu,tražili mi da kiša pada ili ne!
    Ponekad pomislim da samo u Srbiji po Javnim preduzećima rade krpelji koji samo smišljaju kako da još kojim nametom izbiju i ono malo novca iz džešpova nas građana. Pa ipak 20.vek je obeležen između ostalog i sa 4 nova poreza na svetskom nivou...a uvodiće ih usijane glave još...Da ,u pravu ste,krivi smo svi...
  • Zile

    12.08.2013 20:15
    red je da i mi odzacari zaradimo koji dinar,dosta smo dzabe radili..kada ima para za razne nevladine organizacije mora biti i za nas!!!
  • Otpor

    12.08.2013 20:14
    Odgovor
    Lalosu nit sam zuti,nit crveni,nit ligas vec obican gradjanin.A ti mi licis na pripadnika trece Srbije ili nesto slicno.Nicija nije gorela do zore,pa nece ni vasa.Isceznuce i vasa vrsta...
    Uskoro....
  • Citalac

    12.08.2013 19:56
    bla,bla truc



    smoriste vise sa dimnjacarinom.....









  • Bolero

    12.08.2013 19:48
    trosak kako god okrenes..
    kada mozemo da finansiramo onoliku ogromnu administraciju Pokrajinske Vlade od koje nemamo nikakve vajde sto ne bi smo mogli i 50 dinara da odvojimo za odzacara...
  • Bruka&Sramota

    12.08.2013 19:39
    Bruka&Sramota
    Eeeee stvarno sramotno.
    Odžačarina u 21 veku kada većina stanova ima centralno grejanje i nema odžake.
    Stvarno nema smisla.

    Imam predlog. Da se naplati i naknada za korišćenje prozora u stanovima. Ko ima više od dva prozora, da lepo plati po kvadratu stana pet dinara. Toga se još nismo setili, bagro!!!!!
  • Gile

    12.08.2013 19:35

    Svugde u Evropi se ova usluga naplacuje,a komentari ovde su vise politicki motivisani nego sto se odnose na sustinu!









  • Lalos

    12.08.2013 19:29
    di su nasi novci..
    ala su se nakotili ovi zuti komentatori sa narucenim komentarima tipa,rusimo vlast i slicno pa imali ste priliku deset godina da pokazete sta umete...bolje vam je da cutite!












  • Pavel

    12.08.2013 19:22
    kada su demokrate i ljigasi pokrale silne milione,prezivecu i ovaj trosak od 50 dinara mesecno!
  • doslo vreme

    12.08.2013 19:07
    da se bar malo vrati
    sto su predhodne gradske vlasti pomaznjavali od gradjana koji su na razne nacine punili gradsku kasu

    al to se nece dogoditi,
    kasa je prazna, njima je malo novaca,
    pa ko vele
    ajd opet da zavucemo prstice u gradjanske djepove
  • Odluka stenara

    12.08.2013 19:00
    ul,A B i stanara zgrade
    u istoj ulici

    kojom mi stanari zgrade i ostale komsije niskogradnje, individualnih ob jekta u ulici doneli smo

    O D L U K U

    -de ne placamo ni jednu uslugu raznih JKP,a da predhodno nismo
    potpisali dogovor o korisenju njihovih usluga i placanje po izvrsenih usluga

    - da ne placamo dimnicarinu, jer ne koristimo dimnjake niti su u funkciji, a neki i nemaju dimnjak

    odluka je jednoglasno prihvacena




  • milutinova baba

    12.08.2013 18:51
    ima nas dosta
    Jel se i to plaća po broju članova ???
  • Otpor

    12.08.2013 18:37
    Zasto cutis?
    Na ulice da skinemo gradsku vlast......
  • 12.08.2013 17:02
    "Prethodna vlast ispraznila budžet a ova ga puni"

    Neka ga puni ali sa tvojim parama.
    Meni je nekako drazi moj dzep od gradskog i republickog budzeta. Ne sumnjam da je drugacija situacija kod ovih sto insistiraju na dodatnim nametima.
  • 12.08.2013 16:59
    "PLAĆANJE KIŠNIČARINE(po m2 krova)"

    Hahah, ovo bi bila epika.Samo po kojoj logici bi se kisnicarina naplacivala kada se pri tome ne pruza nikakva (makar i fiktivna ) usluga? Prolazak kise kroz vazdusni prostor Republike Srbije koji je obezbeden od strane vojske i njene moderne avijacije?

    Posle toga "porez na zivotarenje po cm² koze"
    i "porez na godiste" koji bi rastao srazmerno hronoloskoj putanji gradanina.

    Je*ote gde ja zivim, svaki dan se bukvalno probudim znajuci da se opet nesto "genijalno" desilo. Ovaku papazjaniju od drustva, drzave i njenih organa ne bi uspeo da docara ni Monty Python ekipa. Svako ko ponosno nosi majicu Srbije je za mene olicenje glupana.Eto, posrao sam se, sa dobrim razlogom.
    Krivi ste i vi.
  • Pera

    12.08.2013 16:57
    odzak?
    Odzak treba cistiti i odrzavati. Medjutim u zgradi u kojoj zivim odzaci ne postoje. Kako je moguce da mi se naplacuje odrzavanje i ciscenje necega sto nemam. Nekada je odzacarina naplacivana po odzaku, nikome ranije nije palo na pamet da odzacarinu naplacuje i onima koji nemaju odzak.
  • I'm just saying

    12.08.2013 16:50
    Evo odluke, okačio sam je...

    http://www.2shared.com/file/HiZdZBo8/odluka_o_dimnicarskim_uslugama.html

  • @ Joja

    12.08.2013 16:45
    Ne treba ti da pises predstavke, tuzbe i sl. nego lepo ne placas, sacekas da oni tebe tuze, pobijes im tuzbu (bez problema, jer em nemaju zakonskog osnova, em nemaju pojma o pravu - sve primljeni preko veze, koji nisu mogli nigde drugde, em su nepismeni pa im i lose napisana. Ne postoji niko ko ima ili 3 ciste ili osrednjeg advokata a da je izgubio na sudu od nekog JP ili slicne drzavne birokratsko-burazerske tvorevine
  • Lalla

    12.08.2013 16:31
    zloupotreba i diskriminacija
    Kada pogledate u oglasnike mozete naci dva ili tri dimnjacara...mali privrednici...
    Na ovaj nacin Grad,,,citaj vladajuce stranke,vrse;
    zloupotrebi u odnosu na njih
    diskriminaciju,posto ljudi koji su casno i posteno prijavili i registrovali svoje firme;
    nelojalnom konkurencijom
    JP,koji se do sada nije nikada bavio tim poslom
    diskriminacijom od strane Grada
    donosenjem nezakonite Odluke
    prisiljavaju gradjane da koriste usluge
    ili bar placaju jedno JP sa losom reputacijom
    dok ljudi koji su do sada korektno radili taj posao,ostaju bez posla a porodice bez hleba...
    Ukidaju konkurenciju
    stavljajuci JP u privlegovani i diskriminatorski polozaj!!!!!!!!!,,,,,
    Mislim da bi se sa ovim zahtevom trebali obratiti gradjani Novog Sada
    agenciju za sprecavanje monopola?????!!!!!!!
  • komsha

    12.08.2013 16:15
    djubrad
    marsh u p.... m.......!!!!
  • MasterBlaster

    12.08.2013 16:01
    Vala
    Placace Novosadjani,placacete jer ste s*sice,jer su neprilagodjeni,okupani radikali i glavonje iz trece Srbijanskog Rajha glasniji,smeliji,hrabriji i bezobrazniji od vas.
  • ????

    12.08.2013 15:26
    Zgrada u kojoj zivim zavrsena 2008. Ceo dan trazim odzak i ne mogu da ga nadjem.....
  • joca

    12.08.2013 15:23
    e,hehe
    Hteli ste napredno sa ciganima !!Mora da se plati Dinari,Drini, Dunavu! Novosadjani dragi dodjite k sebi! Ti napaceni i ponizeni ljudi iz Stana nece imati koristi od toga!!
  • GORAN

    12.08.2013 15:14
    Ljudi, budimo slozni. Bez nerviranja... Samo jednostavno nemojte platiti, i nema sta da se raspravljamo sa njima.

    SVI TREBA DA SE SOLIDARISEMO I DA NE PLATIMO!
  • Lalla@Joja@Tuzba

    12.08.2013 14:19
    iskustva
    Postovani;
    Joja,postoji na sajtu; Poverenika za dostupnost informacija od javnog znacaja,obrazac,i na njemu podnesete zahtev da Vam dostave trazene informacije,odnosno Odluku,i obavezni su postupiti po VAsem zahtevu za 15 dana.
    Iskustvo je da uglavnom postupe po zahtevu...
    Tuzba,neko iskustvo onih koji su tuzili EV zbog koristenja racuna za naplatu TV pretplate je da sud ODBACI,ovakve tuzbe....
    za pretpostavit je da bi bila slicna sudbina i ovih tuzbi.....
    nije lako izaci na kraj,,,,,,,,
  • 12.08.2013 14:02
    sada se setih,,,
    ..sa Elektrovojvodimnom sam sklopila Ugovor o koriscenju el. energije i svakoga meseca Elektrovojv. isporucuje racune za utrosenu el. energiju svojm korisdnicima

    "Gas" takodje isporucuje svakoga meseca
    racune svojim potrosacima, jer su sa tom firmom potroaci sklopili Ugovor


    sa ostalim firmama koje svoje usluge naplacuju preko Informatike, gradjani NISU sklopili ugovore

    kao sto ni Informatika nije dobila saglasnost od gradjana da u njihovo ime sakuplja novac....

    Prema tome PLACATI, samo ono gde je potrosac LICNO sklopio ugovor sa JKP...
  • mua

    12.08.2013 13:54
    sramota
    Godima plaćali odžačara koji ni jednom nije čistio. Dogovorili se kad da dođe, raspremili oko odžaka da čovek ima mesta... nije došao.POsle mesec dana ista priča. Dva meseca posle došao da naplati!!!!!!! "Lepo" je isteran jer nije obavljao posao za koji je plaćen al zato je nudio svoje usluge privatno!!!!!
  • NSadista

    12.08.2013 13:54
    Srećice
    E, pa platiću im kada očiste sve odžake u ul. St. Hristića na koje je spojena ventilacija, a iz kojih smrdi kao iz javnog klozeta.
    E pa brale imaš i da zaradiš !!!
  • 12.08.2013 13:32
    @Joja Gde se može naći integralni tekst
    Potpisujem zalbu ustavnom sudu. Obavezno nam javite-objavite detalje
  • -

    12.08.2013 13:15
    -
    a zasto na racunima za struju vise ne pise elektrovojvodina?
  • Novi nameti

    12.08.2013 12:47
    U najavi
    Znate li šta će nam ovi debeloguzi lopovi u skoroj budućnosti još nametnuti(namera već postoji samo ne znaju kako da proguraju jer su građani na ivici da krenu u juriš na Javna preduzeća i da ih sve pokače na bandere!):

    PLAĆANJE KIŠNIČARINE(po m2 krova) i

    PENALI ZA PREKOMERNO TROŠENJE ENERGIJE
    (to vam je ona energetska efikasnost,uskoro dobijamo energetske pasoše pa ko bude trošio više od njihovog dozvoljenog limita po m2 stanbenog prostora,taj će plaćati kaznu kroz još skuplju struju ili gas).
  • karl j.

    12.08.2013 12:44
    mozda
    bismo svi trebali da ih pozovemo da nam ciste odzake...svaki stan po jednom mesecno,pa tako cela zgrada,ceo grad...pitam se da li bi uopste mogli svima da izadju u susret narednih 20 godina,koliko ima zaposlenih odzacara i kolika im je norma,pitam se kako nude uslugu koja nije izvodljiva u praxi,da li je to prevara ili pravni vakuum?
  • Novosađanin

    12.08.2013 12:15
    "Dok ima ovaca biće i novaca".
    A ovaca očigledno ima, pa onda zašto ih ne ošišati. Razlog i način? Pa smisliće oni uvek nešto.
  • Konj

    12.08.2013 12:00
    Izete mi
    racku
  • limanac

    12.08.2013 11:57
    bagra
    Ja im neću platiti pa makar se sudili.
    Kako nam sudovi rade, neće biti gotov spor narednih 10 godina.
    A iako kojim slučajem izgubim, neka mi dodju izvršitelji. Pošto Informatika ima samo onog jednog kome idu svi predmeti, verovatno opet neću brzo stići na red jer će biti gomila slučajeva sličnih meni.Nadam se da će tako postupiti većina sugrađana.
  • 12.08.2013 11:42
    Mene kao ni moje komsije, a verujem i vecinu gradjana niko nije kontaktirao iz firme koja cisti dimnjake da sklopimo Ugovor o koriscnenju nihove isluge
    ja nemem pec ni za jednu vrstu goriva, cvrsto,tecno i gasov
    te tako NE ZELIM da nikome dam ni jedan dinar jer meni DRZAVA nista ne daje SAMO uzima
  • joja

    12.08.2013 11:24
    Gde se može naći integralni tekst ove odluke i kada je donesena, pošto želim da napišem predstavku Ustavnom sudu, a oni traže da im sve sažvaćemo: ko, gde i kada je doneo zakon ili odluku na koju se žalimo, i gde i kada je objavljena.
    Molim one koji znaju ove podatke da ih napišu.
  • 12.08.2013 11:13
    Štafeta advokat
    pisacemo da nemamo odzake prvo njima pa do Salzburga :Mi bismo najvise voleli da imamo dimnjake ali je bagra posao obavljala ispod stola u kancelariji za mito a ne na terenu i propusten je dimnjak.Pričali se investitoti da bez podmićivanja nisu najjednostavniji dokument mogli d aodbbiji. Svi su ono zreli za zatvor pa na nasipe da grade državu. Mislim da po zakonu sad i ne mora da bude dimnjak. Teraćemo se bando.Ne mozete da nam naplaćujete nepostojeće usluge .Samo će sve narod da plati kao sto se Maja se šepuri a drugi iskajavaju njenu nesposobnost. Svakia baba je pametnija od te STAFETA ADVOKATUŠE
  • kuzman

    12.08.2013 11:13
    plaćam
    plaćam exsit na koji ne idem i zbog koga ne mogu da spavam,plaćam kanalizaciju koju nemam ,plaćam prašenje komaraca koje niko ne prska i koji me pojedoše,platiću odžačare i baš me interesuje da li će neko doći da mi očisti odžak koji imam!
  • necu

    12.08.2013 11:12
    ni da vidim tu stavku
    Znaci za mesec dana pravac Informatika i skidanje jedne od 2 stavke sa racuna - odzacarine ili grejanja. Bas se pitam sta ce skinuti...
    (radije bih placao odzacarinu a da me skinu s toplane posto je skuplja nego grejanje na struju, ali avaj)
  • kukuSNS

    12.08.2013 11:10
    Tuzba
    Ajde da ih tuzimo njihovom susd da izgubimo spor pa da idemo na sud u Strazbur da se svet malo smeje dobroj politici vucevica u gradu kao sto je asfaltiranje Lovcenske ulice u NS jer tamo je jedan njihov.
  • samo tako

    12.08.2013 11:09
    bravo
    Podrska novom nametu.
    predlazem na se uvede mesecni namet:
    solidarni dinar po kvadratu stambene povrsine za bahanalije trecesrbijanaca , bokanovaca,bredi radikala...
    Ma ko h.be narod,takve je i zasluzio na svojoj grbaci.
  • Jovan

    12.08.2013 11:05
    !
    DJUBRAD! Dinara belog od mene videti necete!
  • 12.08.2013 11:01
    Secikese i propalice
    mi nemamo ni odžak nadležni su spavali kad su se zgrade gradile. Bili su udrvenjeni od džepoa naviše. Nama čak ni tky ventilacije nemaju otvor na krovu vec su do krova i krov trune. INJA INJA INJA| ili da njacemo ili da ubijemo nek.
    Za čije odžake da plaćamo odžačarinu?. Nemamo ni radno mesto pa da plaćamo za fabrickee




    Kad nam sagrade odžak plaćaćemo . Piš je da ikad nemate grejanje ni zimi ni leti leti morate da ga plaćate.Ućićete u istoriju čovečanstva po haračima dabogda ih na sahrane potrošili.
  • 12.08.2013 11:01
    Prazan dzep
    Ljudi ocistili ste nam dzepove, nema vise sta da se cisti!
  • Ime mi je ...

    12.08.2013 10:29
    Ajd sad ovako...
    Sada kada se pravite pametni politicari, Kada Vi nama namecete neosnovane troskove lepo Vi nama platite sto Vas gledamo na raznim medijima. zafalile pare u budzetu pa ajde ovako da skupimo preko odzacara. NECU Vam platiti ni dinar pa se je.ite i kad za.ebete nesto sami se vadite iz go.ana a ne da Vas narod sponzorise.
  • 12.08.2013 10:19
    ajde da se napravi protest
  • Lalla

    12.08.2013 10:02
    nezakonito
    Ovo je jos jedan namet, suprotan Zakonu, poput;
    kamera
    kazne zbog neplacanja parkiranja
    naknada za obnovljive izvore energije
    koji je suprotan sa Zakonom!!!
    Zakon decidno kaze;
    za svako pruzanje usluga potrebo je zakljuciti ugovor koji su potpisale obe strane!!!!!!!!!!!!
    Ajde sugradjani; odnekuda treba krenuti
    nemoj da vas mrzi da placate na salterima informatike;gde mozete da neplatite odredjenu stavku!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Za pocetak da se krene sa neplacanjem dimnjacarine!!!!
    Inaca sama forma racuna Informatike je suprotna Zakonu;
    Zakon ne poznaje takozvane;
    objedinjene ili vezane racune!!!!!!!!!!!!!!!!
    Sramota; sto je i bivsi i sadasnji Gradonacelnik Pravnimk i advokat;
    a vrvi od nezakonitosti!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • Ja

    12.08.2013 09:44
    Nismo mi ovce
    A da mi lepo sve ovo zabeležimo u svoje notese koje ćemo nazvati : "Zašto neću glasati za SNS na gradskom nivou na sledećim izborima"?!? Beli listići biće prošlost! A DS da se opameti pod hitno i eto im nagrade na istim izborima!!!!
  • 12.08.2013 09:32
    Bojkot!!!
  • ns

    12.08.2013 09:28
    Kupio četku, popeo se na tavan, otvorio poklopac, očistio, i tako par puta godišnje. I što bi ja sada njima plaćao svaki mesec kada mogu sam da uradim, nije da mi je potrebna doktorska disertacija da očistim odžak. Ajde razumem one industrijske odžake ali kućni, smešno.
  • zaposlen

    12.08.2013 09:15
    @609 - Super
    "Onda cu ja da saljem drzavi racun da mi daje platu za posao koji nemam.

    Sad ozbiljno...
    Hoce li iko da ustane i da se napravi protest ili cemo i dalje ostavljamo komentare ?"


    evo pošto nemaš posao predlažem da organizuješ protest a mi koji smo protiv ovakvih nameta možda ti i dođemo ako tada ne budemo na poslu...
  • osisana na nulu

    12.08.2013 09:15
    Stado za sisanje
    A ucili me kad sam bila mala da svako SVOJE dugove placa...a sta ja da naucim svoju decu...Ama vise...ko ima odzak neka pozove odzacara a ovaj nek mu naplati uslugu i KRAJ!
  • Toma

    12.08.2013 09:14
    tako se to radi
    kad treba da se pokrije minus i to debeli, u gradskom jkp.
  • Osoba M

    12.08.2013 08:49
    Sustina
    Ne bi meni to nista smetalo da platim, samo da znam da ce to stvarno otici odzacarima, a ne pijavicama sa vlasti.
  • NS2

    12.08.2013 08:48
    Neki novi Kostic
    Opet ce se u Novom Sadu o narodnom trosku pojaviti neki novi Tajkun .
  • 12.08.2013 08:43
    platiću
    platiću, ali neka dođu da očiste odžak od jedanaestog sprata do dole, nema veze što odžak ne služi svrsi.
  • 12.08.2013 08:32
    zderite gutajte i crknite
    gladna i namnozena birokratsko parazitska neman, ima velik stomak, puno jede pa je debela a debela je pa trazi jo hrane a voli i luksuz pa platite i sutite ili dignite revoluciju ( sto naravno necete jer se sebicni i plasljivi)
  • 12.08.2013 08:19
    Novosadjani su uvek bili,
    ovce za sisanje.Nece se oni nikad pobuniti.
  • 12.08.2013 08:15
    saobraćajke
    dve saobraćajke na Bul. Oslobođenja
    jedno klasično kucanje na raskrsnici sa Bul. Cara lazara
    drugo klasično pretrčavanje van prelaza, naspram AMS, na putu ostale sandale, tašna i šokiran vozač naslonjen na svoj auto
    ...
    hoćemo li se probuditi ikada?!
  • Maja G.

    12.08.2013 07:51
    Kulturan odzacar
    Neka me prodzara ovaj sa slike, deluje mi Kulturno.
  • jo

    12.08.2013 07:44
    Akcija
    Ljudi se pokrivaju gradskom odlukom a gradske odluke donose " najbolji " medju nama odnosno tzv gradski odbornici.E pa ja ču da nadjem baju sa nove detelinare da otvori sezonu odnosno da ga provučem kroz odžak kad je već podigao svoja dva prstića za tu odluku.I još ću da mu platim 20 din po dužnom metru prolaska ako dobro očisti dimnjak.
  • Laki

    12.08.2013 07:42
    Ako
    samo cutimo i pisemo komentare, ovi koji su sada na vlasti,oni koji ce doci jahace nas.Dajte da se udruzimo ili putem Facebook-a,ili ne znam kako da ovu sramnu odluku Gradske vlasti oborimo.Rado cu potpisati.
  • Tja

    12.08.2013 07:37
    Sledece u nizu ce biti porez na Dunav i teleskopski stap za pecanje.
  • 12.08.2013 07:36
    Prag tolerancije
    Ceh koji su Novom Sadu ostavili Maja Gojkovic i Igor Mirovic ,a koji je samo delom isplacen ATP Vojvodini ,moraju platiti gradjani ovog grada preko povecanja poreza ma stanove za 2 do 3 puta(resenja smo dobili),placanjem odzacarine i drugim besmislenim dazbinama koje ce ova vlast nametati ovom poniznom narodu bez dostojanstva.
  • 609

    12.08.2013 07:36
    Super
    Onda cu ja da saljem drzavi racun da mi daje platu za posao koji nemam.

    Sad ozbiljno...
    Hoce li iko da ustane i da se napravi protest ili cemo i dalje ostavljamo komentare ?
  • Superstar

    12.08.2013 07:34
    Ova stavka za ljude sa gradskim grejanjem ima smisla kao doprinos za zaštitu od cunamija u Vojvodini!!!
  • Zadimljena

    12.08.2013 07:29
    Zadimljena
    Ako gradjani Novog Sada bez ostrog protesta dozvole jos jednu u nizu apsurdnih pljacki (setite se osiguranja na racunu Informatike, i do 300% povecanog poreza na imovinu, poskupljenja prevoza objavljenog preko Facebook-a...), onda nismo bolje ni zasluzili. Da li Novosadjani treba da spasavaju propalu firmu i njeno nesposobno rukovodstvo i vlast? NE! Da nece mozda taj novac preusmeriti na finansiranje skandaloznih "kulturnih" manifestacija ili finansiranje "naucnih" projekata o ugrozenim heteroseksualcima muskog pola sa jos kontroverznijih fantomskih Vladinih privatnih fakulteta? DOKLE?!
  • 12.08.2013 07:20
    Lopovluk , po sili vlasti. Vlast je vlast, naj: pametnija,jača,bezobraznija,(umoljavaju se čitaoci i sapatnici u muci da dodaju opise za ove teroriste na vlasti,bez obzira koji su..sadašnji,bivši,budući...svi su ..ISTI).
    Ako vam lopov zavuče ruku u džep, on je kriminalac, kada to ISTO uradi vlast onda se to zove drugačije.
  • Joca

    12.08.2013 07:15
    Cinjenice
    1. SVAKA zgrada ima dimnjak. To je zakonska obaveza.
    2. Gradjani ne ciste dimnjake ni gde treba, jer im je skupo, ili o tome ni ne misle. Pozari sa tim uzrokom su cesti.
    3. Cinjenica da zgrade sa centralnim grejanjem ne koriste dimnjake, moze lako da se obradi u Informatici, pa da se nameti za te svrhe mogu umanjiti. Vlast nam je ostala duzna informaciju zasto se to ne radi.
    4. Novi Sad nema toliko odzacara da opsluze ceo grad cisteci odzake i tamo gde ne treba. Znaci, bice vise zaposljavanja, tj. jos vise stranackih uzdanica sa osiguranim prihodima. Sta ce da rade po ceo dan, nemam pojma.
  • panonius

    12.08.2013 07:02
    novi projekat ?
    Ovi su neumorni. Zar opet imaju novi projekat ispumpavanja para tipa trkulja frulaš ???
    Ove majmune sa dimničarinom poslati pravo u Strazbur , pa tamo neka objašnjavaju kako naplaćuju nepostojeće usluge u zgradama sa centralnim grejanjem.
  • Gospodja Maja

    12.08.2013 07:00
    Placam duplo, ako mi dodje macan sa slike!
  • 12.08.2013 06:56
    pa da narod opet da puni kazu a banda direktorska i politicka da prazi i jos kako to da placa i zgrade koje nemaju dimnjak i da placaju uzas BANDA RASPALA
  • MaloMorgen

    12.08.2013 06:54
    ...
    Zaposljavanje naroda po svaku cenu. Koji procenat od prihoda ostvarenih tim putem ide odzacarima, koji Informatici, a koji ATP-u i slicnim "propustima"?
  • JessicaNS

    12.08.2013 06:54
    Ćutati je novosadski!!!
    Bezobrazluk!
    Ovo je kao kada bi plaćao parking preko Informatike. Nije bitno što nemaš auto i što ga nisi ni mogao nigde parkirati, ipak treba da platiš kako bi JKP "Parking servis" malko napunio svoju kasu.
    U ovoj državi je stvarno sve moguće :(
  • minus i plus

    12.08.2013 06:53
    da mi je znati
    da mi je znati ko je uredno svim komentatorima koji su kritikovali ovu odluku lupio minus.
    neko ko ima odžak gotovo sigurno.
  • Mirko

    12.08.2013 06:48
    Prethodna vlast ispraznila budžet a ova ga puni..hvala ti Pavličiću..
  • Mile

    12.08.2013 06:46
    Pa na te "račune Informatike" moglo bi se još što šta nakačiti. Zašto samo "odžačarina"? Može i odžačarina i bilo šta drugo ali po specifikaciji izvršenog posla. Ovako, namet se može zvati i drugačije. Važno je da je namet. Pa da narod plaća pd pretnjom izvršenja u prisustvu vlasti.
  • Ivan

    12.08.2013 06:37
    iz principa
    iz principa neću ovo čudo plaćati.
    mogu da me poljube u pozadinu, plaćam centralno grejanje i ne ložim u zgradi tako da cvonjka od mene za ovo neće dobiti...
  • Vlada

    12.08.2013 06:32
    Nasilje
    Pravno nasilje. Moze im se... za sada.
  • mNSm

    12.08.2013 06:28
    Kad mi Deda Mraz prođe kroz odžak, onda možda budem raspoložen da častim za odžačarinu! U stvari, sad sam se setio, pa ja ni nemam odžak.
  • Master

    12.08.2013 06:28
    Dadavaj Gari
    Barem još 1 (jedan) dindžus po svakom računu informatike da Beli Kurini dodže priključak za vodu LEGALNI.
  • Jelenica

    12.08.2013 06:25
    Ajde više završite i s tim odžačarima,isprali ste nam mozak..
  • Dejan Detelinara

    12.08.2013 06:24
    Zvati ih non-stop
    Gradjanski BOJKOT!!! Zvati ih svaki dand da čiste nepostojeće odžake, pa kad KONSTATUJU I naprave zapisnik da odžak ne postoji onda tužiti davaoca usluga. Dovesti ih u APSURDNU SITUACIJU. Samo zvati I zvati...
    To je nova gradska vlast... mudro... moraju se podmiriti stranački vojnici...

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna